Notranja optimizacija spletne strani prispeva h takojšnemu indeksiranju vseh podstrani iskalnikom.
Kakovostna optimizacija pomaga, da se spletno mesto pridobi čim višij položaj med rezultati iskanja na naravni način.
Na prvem koraku izdelave spletne strani vedno začnemo z notranjo optimizacijo za iskalnike. Da boste lažje razumeli, za kaj natančno gre, si predstavljajte postopek gradnje hiše. Notranja optimizacija je kot projekt arhitekta. Brez projekta je nemogoče zgraditi zanesljivo, trdno hišo, kajne?
Pogled, kot vi vidite svoje dejavnosti, storitve in izdelke, v večini primerov sploh ne ustreza pogledu, kot jih vidijo vaše stranke. Optimizacija spletne strani temelji na proučevanju iskalnih poizvedb ciljne publike, njenih zahtev in interesov. Zato pred začetkom dela natančno preučimo značilnosti dejavnosti naše stranke, izdelke in storitve, prednosti in slabosti, povpraševanje in seveda konkurente.
Na podlagi pridobljenih podatkov sestavimo pomensko jedro spletne strani (seznam ključnih besed in besednih zvez), potem pa jih razdelimo v skupine: od informacijskih do komercialnih. To je zelo pomembno pri gradnji strukture spletne strani, ter za pripravo kvalitetne in učinkovite vsebine.
Kot vse v življenju se tudi tehnologije razvijajo. Spreminjamo se sami, spreminjajo se naše zahteve, spreminjajo se zahteve in navade naših strank. Zato mi sledimo trendom v naši panogi, se učimo novih metod in jih uporabljamo pri svojem delu. Zahteve samih iskalnikov se tudi spreminjajo in v središču je vedno stranka oziroma kupec, zaradi katere spletno mesto sploh nastaja.
Ključnih besed in besednih zvez z izbranega seznama pomenskega jedra zato ne smemo uporabljati tako, da bodo besedila za bralca dolgočasna. Uporabljati jih moramo kompetentno in enakomerno porazdeliti v opisu izdelkov ali storitev, tako da ne ovirajo branja teh besedil, ampak pomagajo najti potrebne informacije, izdelke ali storitve. Ne pozabimo tudi na slike na spletnem mestu. Prav tako jih tudi optimiziramo, saj lahko ljudje iščejo izdelek ali storitev ne samo z običajnim iskanjem, temveč tudi med slikami v iskalniku.
Ko sta pomensko jedro in vsebinski načrt pripravljena, izdelamo tabelo z metapodatki s potrebnimi atributi, oznakami in strukturo URL naslovov za vse podstrani spletnega mesta. To je potrebno, da spletno mesto postane bolj vidno na seznamu rezultatov v iskalniku, njegov kratek opis pa daje hiter odgovor uporabniku, da bo na tem spletnem mestu našel tisto, kar išče.
Za spletno mesto v več tujih jezikih opravljamo še bolj temeljito delo. Preučujemo statistiko ključnih besed in besednih zvez, se obrnemo na kolege v prevajalski agenciji in sestavimo tabelo s podatki v zahtevanem jeziku, običajno v nemščini ali angleščini.
Zato je tako pomembno, da spletno mesto zaženemo s pravilno dodanimi meta podatki, ki jih bo robot indeksiral. Da kasneje ne bi izgubljali časa zaradi ponovnega indeksiranja spletne strani.
Tukaj smo se dotaknili le vrha ledene gore, na kratko pa bomo našteli tudi druge storitve, ki so vključene v notranjo optimizacijo spletne strani, tako da dobite predstavo o obsegu našega dela.
Pripravljeni smo narediti notranjo optimizacijo za obstoječo spletno stran ali za povsem novo.
Obrnite se na nas, z veseljem vam bomo pomagali!
V naših rokah vam ne bo treba nič skrbeti. Pustite sporočilo v tem kontaktnem obrazcu.
Vas bomo kontaktirali in pripravili individualno ponudbo.