Izdelava spletne trgovine

Razvoj spletne trgovine je zelo odgovorno delo. Uspeh podjetja je odvisen od tega, kako hitro in učinkovito je spletna trgovina razvita. Posebno pozornost namenimo izdelavi strukture spletne trgovine, tako da bodo obiskovalci in kupci udobno izbirali in kupovali izdelke.


Faze razvoja spletne trgovine

  • 1. faza. Proučevanje zanimanja kupcev in ciljne publike, njihovih potreb in zadovoljstva z izdelki.
  • 2. faza. Razvoj strategije notranje optimizacije za iskalnike. Opredelitev ključnih besed in besednih zvez, analiza konkurenčnih spletnih trgovin, izdelava strukture URL naslovov, sestava vsebinskega načrta (priprava seznama razdelkov in blokov, ki zahtevajo besedila in opise, sestavljanje seznama vrste izdelkov). Zelo pomembno je, da se spletna trgovina razvije, ko je vsebina že pripravljena.
  • 3. faza. Razvoj strukture spletne trgovine in prototipa. To je potrebno, da bi v začetni fazi ugotovili napake in netočnosti v strukturi ter uredili splošne informacije in besedila.
  • 4. faza. Razvoj grafične zasnove. Ustvarjamo unikatno grafično oblikovanje, ker ni identičnih projektov in identičnih podjetij, vsako ima svojo celostno grafično podobo. Na podlagi tega in na podlagi prototipa izdelamo zasnovo, ki si jo bodo vaše stranke zapomnile in bo primerna za uporabo.
  • 5. faza. Postavitev, programiranje funkcionalnosti, razvoj nadzorne plošče spletne trgovine na frameworku Yii 2.0 ali z uporabo že pripravljenih rešitev, na primer WordPress WooCommerce ali MODX.
  • 6. faza. Dodajanje vsebin. Sestavimo vsebinski načrt, razvrstimo informacije po skupinah (besedila, opis blaga, grafični elementi – diapozitivi, ikone, piktogrami, pasice, fotografije) in jih postavimo v spletno trgovino.
  • 7. faza. Testiranje. Preizkusimo spletno trgovino na vseh vrstah naprav in predamo končni izdelek stranki. Pripravimo navodila za uporabo nadzorne plošče in priporočila za dodajanje vsebin.

 

Garancija in podpora

Za opravljeno delo zagotavljamo garancijo do 6 mesecev, odvisno od kompleksnosti spletne trgovine. Hkrati pripravimo ponudbo za tehnično podporo spletne trgovine, ki običajno vključuje:

  • oblikovanje blokov in grafičnih elementov (pasice, diapozitivi, ikone itd.),
  • stalno spremljanje spletne trgovine, preverjanje njene skladnosti z zasnovo, odpravljanje težav, posodabljanje podatkovne baze,
  • obnovitev spletne trgovine v primeru napak,
  • analizo interakcije obiskovalcev s spletno trgovino, dajanje priporočil za izboljšave,
  • svetovanje.

Več informacij o podpori spletne trgovine lahko izveste tukaj.