Vzdrževalna dela na spletni strani slikopleskarstva HABAT

Ne ukvarjamo se le z razvojem novih spletnih strani, temveč tudi s podporo obstoječih spletnih mest, ki so jih razvili drugi ponudniki.

 

Kakšna je bila naloga

Lastnik in ustanovitelj družinskega slikopleskarskega podjetja HABAT se je obrnil na nas s prošnjo po oceni obstoječe spletne strani.

Naredili smo oceno in ugotovili, da ob ogledu spletne strani na pametnih telefonih meni s seznamom storitev ne deluje. Tako je bilo z glavne strani nemogoče priti v notranje razdelke in dobiti informacije o storitvah in cenah.
Poleg tega, da je bila spletna stran na videz nekoliko zastarela, so bili zastareli tudi različni podatki, kar tudi vpliva na mnenje obiskovalcev o podjetju. Če spletno mesto ni tehnično in vsebinsko podprto, se postavlja vprašanje, ali podjetje sploh deluje.

Prav tako smo v postopku ocenjevanja ugotovili, da spletna stran ni v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Na spletni strani je obstajalo nekaj kontaktnih obrazcev, vendar ni bilo možnosti dati soglasja za obdelavo osebnih podatkov in povezave do Pravilnika o varstvu osebnih podatkov.

Pripravili smo seznam izboljšav in priporočil ter v skladu s tem izvedli naslednje storitve.

 

Kaj smo naredili

Sestavili smo seznam piškotkov, ki se že uporabljajo na spletnem mestu, in pripravili opis kot tudi dodali okno z obvestilom o piškotkih in s kljukico, tako da okna ni bilo mogoče zapreti, preden ne kliknemo na kljukico.
Po pogovoru z zaposlenimi v podjetju smo pripravili besedilo o varstvu osebnih podatkov na spletni strani.
Malo smo posodobili zgornji del spletne strani, odstranili nepotrebne zastarele elemente in enakomerno porazdelili kontaktne podatke ter prilagodili meni na mobilnih napravah.

Spletno mesto niso le lepe slike, temveč prodajno orodje in na neki način virtualna pisarna podjetja. Prav spletna stran ustvarja prvi vtis o podjetju. Večina nas informacije o podjetju najde na internetu, kar močno prihrani čas pri iskanju izvajalcev, izdelkov ali storitev. Zato je tako pomembno spremljati ustreznost informacij o storitvah na spletni strani svojega podjetja. S pomočjo spletne strani lahko bodočim strankam pokažete, kako boste poskrbeli zanje.