LaZebra je avto studio v Rusiji za šivanje prevlek za zaščito in posodobitev sedežev v avtomobilu. Glavni problem je bil, da obstoječi Priročnik za uporabo celostne grafične podobe (CGP) ni več ustrezal viziji podjetja na trgu in je izgledal neresno.
Ustvarili smo nestandardne makete vizitk, dodali smo več učinkov za tiskanje, tako da je vizitko prijetno držati v roki in je ni nerodno pokazati strankam in partnerjem. V Priročniku za uporabo CGP-ja smo opisali zahteve in standarde za uporabo logotipa, vizitk, ikon, fotografij in drugih elementov korporativne identitete podjetja LaZebra. Preoblikovali smo logotip avtomobilskega studia in ga nanesli na krogle.
Kot rezultat smo dobili dokument, v katerem so predstavljene informacije o podjetju in zahteve za delo z elementi celostne korporativne podobe in predmetnih fotografij. Prisotnost Priročnika za uporabo celostne grafične podobe v podjetju zavezuje, da se delo v podjetju vzame bolj resno, dosega zastavljene cilje in jih upošteva, s tem da nenehno izboljšuje kakovost izdelkov in storitev.