Grafično oblikovanje spletne trgovine EuroTrends

Spletni trgovski prostor EuroTrends je bil razvit za maloprodajne stranke, informacijske partnerje in dobavitelje. Za kupce je to spletna trgovina, kjer lahko kupijo oblačila, čevlje, nakit in še veliko več. Za informacijske partnerje je možnost, da z aktivnim deljenjem zaslužijo dodaten dohodek. Za dobavitelje je platforma za prodajo njihovih izdelkov.

Skupaj s stranko smo razvili strukturo bodoče trgovine in prototip. Vsak odsek smo izdelali premišljeno z že vnaprej pripravljenimi vsebinami.
Dizajn se je izkazal kot zelo preprost, tako da je bila vsa kupčeva pozornost usmerjena v izdelke. Desno od kataloga je funkcionalna hitra menijska vrstica, ki sledi gibanjem kupca na strani.

 

 

Ko premaknete miško nad katero koli ikono, se bo prikazal namig.

Podstran z opisom izdelka

Na strani z opisom izdelka kupcu ne ponujajo le podobnih izdelkov, temveč tudi v posebni enoti, v košarico je mogoče dodati sorodne dodatke, da kupec lahko opravi celosten nakup.

 

 

Košarica

Posebej zasnovana cenovna politika kupcem ponuja popuste po shemi – več ko je izdelkov, dodanih v košarico, večji je popust. Kupec vedno vidi, kako lahko prihrani, na primer, če s kazalcem miške pritisne na ikono poleg cene blaga v košarici.

Pravila za nego

Za priročno delo s spletnim mestom smo ustvarili različne pomožne odseke in dodali bloke, ki razlagajo, kako oddati naročilo, kako izbrati pravo velikost in kako skrbeti za oblačila ali čevlje. Posebej za to smo standardne etikete postavili v ločen blok v razdelku "Pravila za nego".

 

 

Povsod na spletnem mestu so bloki s kontaktnimi podatki za hiter stik z administratorji trgovine.

Ali nameravate ustvariti svojo spletno trgovino? Ali jo morda že imate in jo nameravate posodobiti? Ne odlašajte! Obrnite se na nas. Skupaj bomo uskladili vaše želje in pričakovanja.