Grafično oblikovanje pohištvene spletne trgovine INTERYER

Z nekaterimi strankami sodelujemo že od prvih dni ustanovitve našega podjetja. Z nami sodelujejo občasno, ko je na primer treba posodobiti spletno stran, razviti nekaj za novo področje poslovanja ali pripraviti gradivo za promocijo.

S spletno trgovino INTERYER smo začeli sodelovati leta 2009. Preoblikovali smo glavno spletno trgovino in pripravili grafično zasnovo za spletno stran njihove lastne tovarne s pohištvom. Leta 2014 smo posodobili glavno spletno trgovino INTERYER, in sicer njeno strukturo in videz. Skupaj s stranko smo razvili prototip za glavne strani spletne trgovine. Če je bilo prej na tej strani mogoče naročiti samo kavče in garderobne omare, so zdaj v katalogu pohištvo za dnevne sobe, spalnice, hodnike in še veliko več.

 

Rezultat

Pri grafičnem oblikovanju smo uporabljali svetle, sončne barve, ravne črte in jasno, čitljivo pisavo. Belo ozadje, lahek in premišljen vmesnik pomagajo kupcu, da se v celoti osredotoči na izdelke. Pohištva preko spleta ni tako enostavno izbrati, kajti želimo se ga dotakniti in izvedeti, kakšna sta na primer kavč ali postelja v polni velikosti. Zato smo uporabili minimalistični slog, da kupca ne bi odvrnili.

 

 

Spletno mesto divani-tut.ru v tej grafični podobi deluje že več kot pet let in njegova zasnova se ni spremenila. Naš cilj je, da stranki vedno pomagamo razviti dizajn, ki bi bil dolgo časa sodoben in privlačen za obiskovalce. Posebno pozornost smo namenili temu, da bo upravljalec vsebin sam enostavno lahko dodal nove promocije, sestavil preproste pasice, spremenil parametre v filtru, tako da to ne bo poslabšalo videza spletne trgovine.